Thursday, February 7, 2013

Blogi lünk ei tähenda igavat elu

Nonii...Esimene lünk blogisse ka sisse lastud, aga ega see siis tähenda veel, et igav oli. Tegevust kui palju ja rohkemgi - millised tihedad päevad...huhuhhh.

Teisipäevaga jäin siis viimati pooleli, mis oli ääretult pikk ja teistsugune päev. Ärkasin kell 8. Hommikul oli laagri viimane treening, mis keerutava tuule tõttu siirdus väiksele mäele. Hüpped olid igati positiivsed ja laagrile ilusaks punktiks. Kui nüüd laager kokku võtta, siis hindeks paneksin 4. Miks 4? Sellepärast, et päris  tippvormi  ei saavutanud ja varu oli veel küllaga. Peale treeningut ruttu asjad kokku, kerge massaaž ja siis sõit Helsingisse, mida oli umbes 400 km. Kohale jõudsin 1.5h enne laeva väljumist. Laevas oli aga selline nälg, et silmanägemine hakkas kaduma ja teatud värvid olid ka palju tuhmimad kui tavaliselt. Absoluutselt kõik söögid tundusid sama head ja isuäratavad kui soolased praekartulid seente ja sibulaga (lemmik toit mul :P, Kevadel alustan kindlasti just nendega oma puhkust). Lõpuks sain söögilauda ja seejärel peale sööki kajutisse pikutama. Tallinnasse jõudes hakkas peale suruma üllatuste rida. Esiteks minu auto oli laeva 2 korruse parklas ja kui aeg oli alla hakata liikuma, et laevast väljuda, siis … oh õnnetust- see sild, mille peaksid kallid laevamehed alla laskma oli loobunud funktsioneerimast . Peale 1.5 - 2 tunnist ootamist suudeti see lõpuks alla lasta. Hiljem kuulsin, et ühelt poolt olid keevitusega lukud lihtsalt katki lõigatud. Käisin kiiresti oma tüdruku Katja juurest läbi, tere ütlemas, et peale seda kohe edasi Tamsalu poole liikuda. Tee peal otsustasin veel kerge kohvi teha, et magama ei jääks. Noo, kus sa sellega, ega kohvi ostmine pole naisevõtt, see võtab ikka aega ja vaja ikka majandada. Nimelt ostsin öösel kell pool kaks  kohvi … nimelt pool tundi. Majas oli kaks kohvimasinat, üks neist ei tahtnud normaalse maitsega kohvi anda (selle asemel andis mingit mustaka välimusega vedelikku) ja teine oli parasjagu puhastuses. Lõpuks sai üks masinatest reapeale ja võisin oma kohviga teele asuda. Autosõit oli  küllaltki meeldejääv kuna kohtasin metssiga ja seda nimelt 500 meetri täpsusega sama koha peal, kus 2 aastat tagasi ühele seakarjale sisse virutasin, mis ei olnud teadagi üldse mitte odav lõbu.. Magama sain umbes kell 4, seega 20ne  tunnine päev....Poooleee paha!

Kolmapäeva hommikul aga aega magada polnud, kell 9 ajasin kargud alla ja trenni minek. Pidin trenni ära tegema, uuesti asjad kokku pakkima ja Tallinnasse tuld tõmmama. Nimelt on täna õhtul juba vaja Willingenis olla. Hea oli kodusaalis trenni teha, eriti hea oli see, et jalg hakkab ka juba looma ja küllaltki põrkavana tunduma. Kodus aga nii kiiresti ei läinud nagu plaanitud oli, isaga on alati torisemast ja mula ajamist piisavalt, kuid siiski ka sellest ajast ei piisanud ega saanud ikka kõik asjad räägitud. Enne ärasõitu mõtlesin, et tahaks ikkagi kõiki inimesi näha ka enne pikale reisule minekut, tagasi nimelt 3ndal märtsil. Käisin siis  vanaema ja vanaisa juures ja sealt sain kaasa veel kuivatatud õunu, nüüd peaks jätkuma laagri lõpuni. Käisin veel koolis ema juures, tere ütlemas.. ja oligi suund võetud uude laagrisse. Õhtul said Tallinnas jalad kergelt  seinale visatud ja niisama omadega mula aetud (isegi venna nägin korraks ära) ning ka meeldiva õhtusöögi peetud (oli hea süüa midagi, mida  ei oleks tohtinud).

Täna hommikul oli äratus küllaltki vara, nimelt kell 7. Nagu ikka oli enne ärasõitu nipet-näpet vaja teha, et südamerahuga saaks jälle ´´leegid peale panna´´.  Hetkel olen Helsingi lennujaamas, pole just teab, mis lõbus tunne, kuna on vaja oodata siin 3 tundi Frankfurdi lendu ja peas mõlgub teadmine, et tagasi alles 3. märtsil...hohohhh. Loodame, et tulemused muudavad reisi meeldivamaks. Lootusi väga kõrgeks ei tahaks puhkuda, aga endal on tunne küll,  et ma olen treenida saanud, puhata võistlustest ja nüüd hea jälle karuselli sisse hüpata, et olla seal parem kui varem.

Võtke asju positiivselt, mina teen nii